marți, 2 decembrie 2008

Înjurături

Aky: a-romanticule ce eşti
Piratul: neoromantic, mai degrabă
Aky: vacsoromantic
Aky: mayaşule
Piratul: klingoniano
Aky: ….therabitianule
Piratul: septentrionalo
Aky: axiomaticule
Piratul: megleno-românco
Aky: bavarezule
Aky: valaho-ghiauro-geto-tracule

Piratul: temperat-continentalo
Aky: bifidus-essenţialistule
Piratul: jojoba-ylang-ylango
Aky: aaa, asta e de bine.. a doua e plantă afrodisiacă.. deci nu se pune..
Aky: permanganatule

Piratul: narcotico
Aky: chiparos-aferitisitule
Piratul: sequoia-conifero
Aky: porumbo-tono-devoratorule
Piratul: not fair, asta e atac la persoană
Aky: mi scusi..
Aky: amerindian peremistule
Piratul: papuaşă pecistă
Aky: pârş iredentist
Piratul: afecţiune sterno-cleido-mastoidiană
Aky: you're like a toothpain, cam aşa ceva? :)
Piratul: sort of
Piratul: dar de ce imi ceri să intru în detalii? eu n-am făcut asta
Piratul: deşi m-ai facut ghiaur..

10 comentarii:

pantacruel spunea...

f interesant aky, desi ma asteptam la mai mult din partea ta. adica matale doar atat de moale poti lovi in tare? ;)

Aky spunea...

Furam in dispozitiune amiabila totusi, astazi. Si-apoi, in stare beteaga cum ma aflu :)lovesc si eu mai moale, pana am cu ce.

Unknown spunea...

pace voua.

verbiaj. spunea...

cobor stacheta axiologica: uratilor!

innuenda spunea...

uite înjurături de astea am proferat şi eu cândva. Acum m-am potolit. Mă duc şi ţip ca bietul Tom, în vârful dealului!:D

(oricum, până la faza cu peremisticismul, simpatizam cu ambele tabere! După, doar cu una. Nu spui care. Doar sunt om de onoare!:))

Aky spunea...

Dede,

Noi luptam pentru pace, ce pitpalacii ei de treaba!

Verby - Frumosule! Stuchite-ar matzele si chica-t-ar polobocu cu noroc pe crestet.

Innuenda,
S-avem o tzrr de stil nu strica.
E mai multe tabere politice reprezentate in aste injuraturi, asa ca furam fair fata de toti, cred.

Anonim spunea...

domnita, ce limbaj otorinolaringologicfonfait folosesti :):)
xxxJ

Monturi Crap spunea...

Asta e kultura ecstrema domnule...

Pescar Hoinar spunea...

Faza cu klingoniano... mi-a placut ingrozitor.

Aky spunea...

Exista.. monturi, la crap?... Calcifieri osoase la labele picioarelor adica? :)
De ce ecstrema, stimate domn? Cultura bacteriana, poate.

Stimate Pescar Hoinar (desi vad ca esti acelasi cu celalalt:) ), klingonieni suntem uneori fiecare sex pentru celalalt.

Multumesc de popas, pescare. Tocmai aici, la o mare devoratoare de tot ce misca prin ape.