joi, 2 iulie 2009

Help. Suntem primii.




Mulţumesc.

4 comentarii:

dana spunea...

Bine ai revenit Aky!Prinsa cu ale mele,nu am mai trecut de vreo 10 zile pe la tine.Ma bucur ca te-ai reintors!

Aky spunea...

M-au prins alte vieti si vremi si nu am mai trecut nici eu pe la mine. Am anuntat ca vreau sa fac o vizita, sa vad ce raspuns primesc.


(Multam. Amethyste-ul inca adasta in dulapul meu.)

Anonim spunea...

Ufff! Fotografia asta e din 2006, in vara lui 2007 numele RO a fost indepartat de pe panou, suntem in 2010 si poza continua sa circule - ma-ntreb de ce...

Aky spunea...

Poate e de bine, Onorabila doamna :). Suntem, poate mai mult ca altii, peregrini, cautatori, nevoiasi si nevoitori pentru altii.

(aparent) Off topic, iti reamintesc ca, la teledonul pentru Haiti, in 5 ore s-a strans (in mare parte de la pensionari si amarasteni de nivel mediu) o suma mai mare decat intreaga suma donata de Guvernul Romaniei :)