joi, 3 iulie 2008

"Aleargă, spuse ţestoasa"

"Aleargă, spuse ţestoasa

îndrăzneşte, spuse laşul,
Am revenit, spuse cel care niciodată nu a plecat nicăieri,
Salvează-mă, spuse călăul, ştiu că a fost vina ta, spuse vinovatul.
Nu ţipa, spuse surdul,
Azi e Joi, spuse Marţi,
Iar tu nu îţi parfuma buzele cu vorbe de consolare.
Suspiciosul, fugitivul, cel mai întunecat dintre cei doi,
Ruda săracă a îndoielii,
Cel care niciodată nu se dezbracă dacă nu mă dezbrac şi eu,
Capriciosul, orgoliosul, celălalt, complicele, trădătorul.

Cu tine vorbesc, cu tine, cel care niciodată nu-mi urmezi sfaturile,
ţie îţi urlu, ţie, cel băgat sub pielea mea,
ţie îţi plâng, de cealaltă parte a oglinzii,
ţie, căruia nimic nu datorez,
mai mult decat impulsul care m-a impins aseară să sciru acest cântec.

Nu minţi, spuse mincinosul,
Baftă, spuse piaza rea.
Ocupă-te de sufletul tău, spuse grasul vânzător de carne,
Încearcă-mă, spuse otrava,
Iubeşte-mă aşa cum urăsc amanţii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da. Frumos! Cum de nu am stiut de el pana acum? Am fost pe alta lume oare? Cred k nu am fost prea atenta. Versurile sunt tari de tot, mesajul ar trebui sa ajunga dincolo de noi insine, sa treak prin noi, sa ne cutreiere zile intregi...