miercuri, 9 iulie 2008

Zilnice.

Verbiaj, frumos, cinste cui îţi dă inspiraţie să inspiri şi pe alţii.


Din firul zilei.


"Bună ziua, doamna X?"
"Da."
"Poliţia Ilfov vă caută."
"?!?!"
"Avem un accident rutier, petrecut între un turc şi un polonez, şi nu se înţelege neam de neam cu ei, nici ei între ei.. avem nevoie de interpreţi pentru toate părţile."


***

"Ce ziceţi de nebunul ăla?"
"Care nebun?"
"Ăla de pe clădirea voastră."
"?!?!"
"Păi a fost ambulanţă, pompieri, sirene, televiziune jos, în faţa balcoanelor voastre.. a reuşit un beşiv să urce sus pe clădire şi ameninţa că se arunca.. voi unde pisici eraţi?"
"Păi.. a mers aerul condiţionat toata ziua.. ce să mai deschidem geamul.."


***

„Gagici, m-a luat radaru’ azi hihi“
„?!?!.. şi ce te râzi aşa? Cât ţi-a dat“
„Păi ieri a fost a treia şedinţă de şcoală de şoferi.. instructorul vorbea la mobil, eu am făcut o depăşire şi iaca m-am trezit într-a patra, cu 80 la oră pe Splai.“
„Şi poliţaiul...?!“
„Păi că ce s-a întâmplat. Am am zâmbit suav şi i-am zis că mi se pusese un cârcel la picior şi mi s-a blocat pe acceleraţie. L-a buşit râsul şi m-a lăsat să plec, cu recomandarea să am grijă la cârcei pe viitor.“

3 comentarii:

verbiaj. spunea...

you inseninat my day! amuzante intamplari reale, cred ca ai saci intregi, mai varsa din cand in cand p-aici, sa ne descretim buzele, dintii si mai ales fruntile, ca avem destule.

Unknown spunea...

bune. bravo maestre Aky.

Aky spunea...

Verbiaj,

Honoratu-m-ati cu prezenta. Sa-mi cada coada daca nu m-ati honora, Dv si ceilalti boeri, daca ati bea si un vin cu moi. Astept semnale de fum pe cer.

Cred ca asta e solutia pentru zile gri si naspete: sa inseninezi pe altii :) si atunci toate is mai faine.

Dedes, Von,
TE citex drept exemplu viu in cel putin doua situatiuni de viata. Ti le-oi povesti, care-s acelea, de poftesti.

Salutem!