joi, 3 iulie 2008

„Sufletul are şi el un schelet, iar oasele acestuia sunt amintirile.” (Milorad Pavic, „Dictionarul khazar.”)


Grecia.. leandrii mei...ce dacă desţeleneam şi noi unu, habibi?!?




Dincoace de lumea dezlănţuită, un alt timp şi spaţiu. Vorba lui Iorga.




Perspectiva găurii.




Grecii pun maimuţe la ferestre.




Iar când nu există maimuţe autohtone, le aducem noi două, din cele care fac flotări la miez de noapte (preferatele mele, de fapt).




Natural vs. Siliconat. No further questions.




Ză balgheriăn uei: nordul în dreapta.




Delta Dunării, Sf. Gheorghe.




De mult pustiu mă înverzisem.




Linişte..




... şi un colţ uitat de cer.

5 comentarii:

pantacruel spunea...

dar v-aţi distrat prin străinătăţuri, nu glumă, corifeilor! :)) (aici am râs amplu ca prostu', cică)

dana spunea...

Mai bine ca nu ati destelenit leandrii.
Si mie imi sunt dragidar se zice ca aduc ghinion la casa omului.Eu "destelenit" unul di Italia, nu pot sa zic ca am avut ghinionae cat a trait pe langa casa mea da' nici nu m-a izbit norocu':)))

Anonim spunea...

Ai vazut adincul din lucrurile fara glas . Leandrii ti-au mangaiat ochii dar au pazit enigma... Tu Iliada; Eu, Odisee.....
j

Anonim spunea...

honey, delta e un mister pentru mine si vad ca ti-a atins si tie inima. cineva spunea ca cel mai frumos rasarit de soare se vede din cort in Delta... it's a must ;)

Aky spunea...

Panta draga,
astept povesti de la tine, de prin alte strainataturi. si astept opiniuni dupa ce te vei intalni si tu cu Pavic.. daca nu il cunosti deja.

Dana,

Bine ai revenit.. Amethyste-ul daruit de tine, daruit apoi de habibi al meu, e la loc de cinste. Nu stiu leandrii daca is au nu de bun augur, mai degraba-mi vine a crede ca tot ce a lasat Al de sus pe pamant e bun, doar ca noi utilizam, sau gandim, neroditor.

Jo,
Sa treci prin lume, zile, viata fara sa vezi nimic din cele atat de vizibile, dar nevazute ochilor multora.. nu e un lucru legat de care trebe sa ne rugam sa fim feriti? Cuget, nu stiu...

Maqui, cherie...
stii bine ce lupte am de dus pana la a ajunge sa dorm intr-un cort, asa ca .. :D