luni, 14 aprilie 2008

Şliboviţă la doamna.

Da. Nu mă doare capul.

Nu mi-am uitat mobilul acasă. Nici nu a reuşit doamna Aky Senior să-l închidă (sper că nu şi să-l blocheze) butonând, la indicaţiile mele disperate, după un număr de dentist din el. Desigur, nu mă doare nicio măsea.

Doamne feri, nu s-a niervat nimeni în mod răcnit pe plantaţie astăzi de cu dimineaţă.

Şi nici nu am fost victimă ingenuă în următoarea conversaţie:


Eu: promite că dacă m-oi îngrăşa sau oi deveni cumva naşpa din pdv estetico-fizic, o să-mi zici din timp ce nu-ţi place. (nu ca amicul X., care îi spune cocoanei sale că s-a îngrăşat şi arată ca o balenă eşuată)

El: oricum, până la balenă eşuată, vei trece cu siguranţă prin diverse stagii - giga-crocodilă, focă imperială, elefantică, rinocereasă, balenuţă, delfină ucigaşă, abia apoi balenă şi în cele din urmă „balenă eşuată”.

Eu: crezi că supravieţuieşti stadiului de delfină ucigaşă?

El: dap. nu ştiu să înot :D


Dacă mă durea şi capul, nu ştiu ce făceam.


Ar prinde bine o şliboviţă.

5 comentarii:

pantacruel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pantacruel spunea...

in sfârşit, ametysto, am mai râs şi eu o dată, şi cu poftă, după 19 ani (20?) de democraţie sălcie! :)

Aky spunea...

"akzano" era probabil "akyano". dar suna bine, a "amazoana".

mi-i pofta de o betie. cand m-oi trezi, te vizitez.

Aky spunea...

trebuia sa lasi postul cu "akzano" Panta :). lasa dudele cum pica.

Anonim spunea...

lol.... :)