marți, 1 aprilie 2008

Opt lucruri aleatorii despre mine

Onor Verbiaj m-a honorat cu o leapşă.

Aştept cu interes răspunsurile celorlalţi care au fost gentilmente loviţi peste nas de aceeaşi mânuşă catifelată a lordului V.

La aceştia aş adăuga cu drag pe mirobolanţii Windwhisperer, Deroude, Paddy şi, absolutamente deloc ostentativ, pe Kolonel.


1. Prefer injecţiile cu penicilină oricărei doze, chiar şi infime, de urdă sau caimac (mă ucid instant).

2. Dorm frecvent cu un delfin numit Alfred, cea mai bună pernă non-umană din câte mi-au trecut prin pat.

3. Am supt în copilărie de la ugerul vacii, şi ştiu să mulg (vaci: la capre sau oi nu am specializare). În special a doua experienţă aş repeta-o oricând cu reală plăcere.

4. Obişnuiesc să mârâi. De alint, ameninţare, (in)satisfacţie, poftă, drag, şantaj sentimental - paleta e largă. Încă nu m-am obişnuit cu mirarea asistenţei, însă.

5. Mi-aş dori ca anumite persoane să poată practica un sport tare drag mie, pentru care personal am talent nativ: a uita orice ranchiună şi a da mâna cu seninătate.

6. Mi-e dor de-mi freamătă nările de sălbăticia unei păduri de munte, de un pui zbanghiu de beagle în braţele mele şi de un braţ plin cu flori de primăvară.

7. Vreau să fiu miliardar, ca să-mi pot permite toate darurile pe care îmi doresc să le pot face dragilor mei.

8. Cânt. În baie, pe stradă, când aştept să răspundă cineva la telefon (ştiu, periculos obicei), când spăl vase sau aştept metroul. De la rock la operă şi lăutăreşti. Calitatea artistică e irelevantă. Intenţia contează. Doar am crescut un puşti (cel de sub mine, de la 4, care mă aude zlnic prin geamul de la baie) cu muzicile mele.

3 comentarii:

verbiaj. spunea...

fain te achitasi de leapsa, mârâito. facem o echipa de 11 pentru sportu ala, cu uitatul ranchiunei. crezi ca gasim sa facem si un campionat? eu cred ca da. mai sunt nebuni ca noi. apropo, sa-mi pastrezi si mie un loc pe lista ta miliardara, vreau sa primesc in dar un ceai de trandafiri. tare aia cu ugerul vacii, incredibila. sanatate alba si spumoasa, calciu in stare pura, direct de la sursa. mi-ai placut. sa-l saluti pe alfred din partea mea. ma stie, jucam impreuna turca in copilarie.

Aky spunea...

:D aferim, asa apreciere de la
Nashu, mai rar.

Ma tem ca nu om prea gasi nici de jumate de echipa, pentur sus-mentionatul sport. Daca gasim, o punem si de o asociatie, o federatie, un campionat.

Matale sa nu ma asmuti cu ceaiul de trandafiri, ca imi esti dator vandut cu o prezenta verbiajiana, 'nteles? Noroc cu Sfantul Summit, altfel n-aveai scuza.

Ugerul vacii si mulsul sunt elemente reale. 800 ml in 30 min e ultimul meu record la muls.

Hauliu, il stii pe gagica-miu Alfred?!? N-i fi fost tot dumenata care l-a adus Si Pe Asta in calea mea? :D

Anonim spunea...

Leapsa ! :):) haha
Pamintul n-are ochi destui. In lutul galben, amarui, Eu dau vartos, izbesc cu sapa ca sa tasneasca , rece , apa albastra din privirea lui. Veniti, si beti-o din ulcior ! Veniti, si va priviti in ea, cum face Taurul cand bea. Veniti sa va spalati cantind pe maini, pe fata si pe gand !:):)
...Imi plac diminetile senine; imi place sa merg desculta prin iarba; imi place sa beau cafea , intr-o liniste imensa pe care sa-ti sprijini gandurile; imi place sa visez cu ochii deschisi; imi place verdele; imi placeti VOI !!!
:) j.