miercuri, 16 aprilie 2008

Little Wonders

Perfecţiunea există. E un drum, şi o zi. Drumul fiecărei zile. Cu toate imperfecţiunile lui. Cu micile ore şi minusculele minuni, dintre care cea mai mare e aceea de a realiza câte binecuvântări te înconjoară. Chiar şi într-o zi cernită.


Coincindenţial am regăsit o piesă dragă. Care mi-a reamintit de o poezie, dar şi de ziua de ieri. Şi de alaltăieri. Şi de dinainte.

Rob Thomas, "Little Wonders"


O completez cu continuarea textului palerian de mai jos, as I lived to tell it.


Am învăţat că oricât mi-ar păsa mie
Altora s-ar putea să nu le pase.

Am învăţat că poţi continua încă mult timp
După ce ai spus că nu mai poţi


Am învăţat că sunt oameni care te iubesc
Dar nu ştiu să o arate.

Am învăţat că atunci când sunt supărat am dreptul să fiu supărat,
Dar nu am dreptul să fiu şi rău.

Am învăţat că, dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu
Nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul.

Am învăţat că indiferent cât de bun îţi este un
prieten,
Oricum te va răni din când în când, iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta.

Am învăţat că nu este întotdeauna de ajuns să fi
iertat de alţii,
Câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine
însuţi.

Am învăţat că indiferent cât de mult suferi,
Lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta.

Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai
nimic de dat
Când te strigă un prieten vei găsi puterea de a-l
ajuta.


(Citiţi „Convorbirile“ lui Paler cu D. Cristea-Enache, boierilor. Veţi zâmbi mai senin.)

Un comentariu:

verbiaj. spunea...

superba doza de intelepciune, multumesc.