luni, 18 februarie 2008

Ah Baroane, pur şi simplu te iubesc

6 comentarii:

verbiaj. spunea...

il iubesti? pe cand nunta?

Aky spunea...

Ce spui, Corleone, un Aky fioros si razboinic ca mine?.. Ei bine, daca tot s-a dat legea si la noi :D, astept pana coboara individul de pe ghiulea.

Unknown spunea...

am crezut ca te-ai indragostit de un baron local.
Cei drept domnul Munchausen este un seducator de minori.

Aky spunea...

Munchhausen imi place, in special pentru celebra poveste in care s-a autotras de chica afara dintr-o mlastina. Daca insa acestui baron ii plac minorii, cum zici matale onor Dede, si cum nu mai cadrez la categorie, m-oi reprofila pe unul local, ce sa fac.

In alta ordine de idei, ca tot n-am mai zis-o de mult - sa bem. In asta seara pupa-ma-voi cu un vin rosu de Ceptura.

pantacruel spunea...

betivanco!
nichita stanescu a oltenitei paraginite! fanuso a butelcilor napadite de metafore! dineasco fara cep ce esti tu!

Aky spunea...

Hauliu, ti-ai tras moaca de razbel Panta Bamfiriule Stuchite-ar Norocu si Pica-ti-ar Un D-Ala de Pasare Pa Umar! Mi-s in statiune de ebrietate - si nici macar n-am mai ajuns sa ma pup cu Ceptura (ca o prind eu curand, sper).

Chiparosule si poieticule, ce mi-l jignesti pe Nichita 'ca-ti-as norocu, de-l compari cu muratura de Aky?!