miercuri, 13 februarie 2008

Intimissimo

Inima unei femei bate în atâtea feluri.. Pentru fiecare din acestea, o răsuflare cu privirea narcotizată şi sufletul fremătând. O Femeie palpitândă ca o primăvară şi îmbătătoare ca o ambrozie. Monica Belucci şi o pasiune mistuitoare.

Dragilor boieri Verbiaj şi Panta, care m-au aferitisit cum că i-am drogat cu acest clip. Verby, iţi dau cuvântul.



27 de comentarii:

verbiaj. spunea...

recunosc, sunt drogat iremediabil, total si fara scapare. e formidabila. pacat ca n-am la indemana un emoticon care urla ca lupul. glezna ei e o poezie, decolteul, o frenezie, zambetul, o desfatare. aky, ne-ai bagat branula belucciana in vena. sa curga rauri de candoare si de pacat spre cuget si simtiri.

Aky spunea...

Corleone, corleone.. fa un dus rece. E drept insa, vorba unui bun preten al meu - femeia asta te face sa nu mai vrei sa fii hetero, daca esti femeie.

Ma bucur daca-ti placu; femeia dumitale, pasiunea mea - combinatie de cocktail Molotov.

Unknown spunea...

Frumos clip.Cum ar fi o lume plina de monici? Monotona banuiesc.

pantacruel spunea...

gresit dede.
'cum ar fi o monica plina de lume?' asta era intrebarea.
de exemplu o monica plina de verbiaji branulati care urla ca lupii inhatand-o de glezne, sorbind-o de decolteu si frenezand-o in cuget si simtiri.
banuitoare, monotonesc :)

Aky spunea...

Valeu, mai oameni buni, ghiaurilor, aveti mila.. nu vreau cohorta de Doamne ale voastre sa vina cu securea pe capul akyean, pe motiv ca v-am deturnat gandurile de la cele casnice!

Verby, dai dezmintire? Recunosti ca ai scris cele de mai sus intr-un moment de obnubilare emotionala, dupa 4 sticle de vin - ergo ca nu erai in deplinatatea facultatilor decizionale?

verbiaj. spunea...

mai grav. eram lucid!

verbiaj. spunea...

si-mi mai place ce zice panta, de data asta inspirat (haha). cica: monica plina de verbiaj. nu suna rau deloc :))

Aky spunea...

Verby, Corleone, dearest, Guru of my life.. era ultima sansa, of. Fir-ar, Aky ispititorul, sa innebuneasca trei domni cu verigheta dintr-un singur clip.

Nu cred ca ar fi asa fain ce zice Panta.. vorba unui clasic in viata, nu poti manca tot timpul icre negre, la un moment dat ti se pune pata si de o zama de varza.

Cafteala intelectuala si gentilominca dintre Verbiaj si Panta inteleg ca a inceput deja? :)

pantacruel spunea...

verbiaj,
evident ca a fost o exagerare pantagruelica.
ma mir ca nu te-ai prins. de tocul pantofului preasuperbei belluci :)

am zis, in generozitatea mea infinita, ca ar cam fi timpul sa se bucure si domnul verby putin de o halucinatie,
acum cat mai este in puteri :))

verbiaj. spunea...

panta, lupta noastra e inegala. eu te jignesc, iar tu imi raspunzi prin complimente. de unde stii ca sunt in putere, dupa cele 10 partide de skandenberg castigate impotriva ta? sau te refereai la altceva... m-ai evaluat, asa, dintr-o privire? ma flatezi pe buna dreptate :))

Aky spunea...

Alo, imi platiti varuiala peretilor stropiti cu sange!

Ba cred ca Verby s-a legat cu banda adeziva de tocul cocoanei belucci si ameninta ca isi baga pixul in gat ca pitigoiul daca il dezleaga cineva. Pe de alta parte - Panty-Suc-de-Morcovi, ai grija de cine te iei, ca daca e rubedenie spirituala cu mine s-ar putea sa musc.

Verby, NUMAI 10 skandenberg-uri castigate impotriva lui Panta? Vino-ti in fire stimabile!!!

pantacruel spunea...

verby,
chiar le-ai pus la socoteala pe toate, si au iesit decat 10? toate partidele alea cand eu eram am plecat din oras si tu te luptai cu nalucile, halucinantule?

in cazul asta nu pot decat sa ma bucur pentru tine.
chiar mi-ar fi parut rau, sincer, sa aud ca ai fost invins si in cele mai frumoase inchipuiri ale tale.

si inca ceva...
de ce crezi ca ar trebui sa te jignesc si eu? nu pot sa dau intr-un om cazut la pamant. mai mult intr-unul atat de pricajit si care pe deasupra sau pe unde poate si el mai cere si indurare de sub tocurile apasate ale monicai, cum am mai spus dealtfel... :))

Aky spunea...

Hauliuu, bata-va sa va bata norocu' hapciupaliticilor! Acilea razbel - Aky pica de collateral damage. La Trestia razbel - Aky tot cu ochiu umflat, tot asa. Fratilor, war is in the air azi, se pare :)).

Ma Verby ma, ne suparam! Pai lasi tu pe Panty sa te ciufuleasca asa?!

pantacruel spunea...

si tu aky,
in loc sa te bucuri ca iti vindem marfa, strigi ca din gura de sarpe - 'sariti, hotii!'?
halal comerciant. :)

dar nu cred ca e vina ta, mai degraba e a 'rubedeniei asta spirit(g)uale' a matale... te-a invatat numai prostioare! :))

Aky spunea...

Nu ma Panta, n-ai inteles. Fac precum vanzatorul ala de cartofi din piata, care striga cat il tinea gura, cu ochii beliti la cartofii lui: "Phiii, iete domle, ce cartofi frumosi are asta!!"

Dai in mine, dai in Adevar(ul), Panta! Da belicoasa zi mai fu asta.. m-am si autofaultat, mi-am tras o muscatura pe obraz de am vazut stele verzi.

pantacruel spunea...

gata verbiaj,
ai cedat lupta?
s-au terminat verbele? :)
hai, ma, ca am glumit. nici eu nu cred chiar tot ce am spus despre tine. iar multe sunt doar fleacuri, matale esti capabail de nazbatii si mai si! :)

Ferdinand spunea...

E bunoaca foc piesa asta.
In toate ipostazele ce le prezinta.
Tu care o preferi aky?

Aky spunea...

Panta-Mancatorule-de-Mandarine, de fapt bati in retragere pentru ca ti-i frica de Verby-Corleone? :)

Ferdinand, cu ce te-a drogat clipul - femeia sau dansul? Sau combinatia e coplesitoare si ai vrea sa-i faci un cabeceo cocoanei?

Domnilor, dragilor... cata mai comentariile in urma doamnei Belucci.. poate ma reprofilez si va servesc numa bunaciuni din astea :D

Anonim spunea...

....
" Femeie,
ce mare porti in inima si cine esti?
Mai canta-mi inc-odata dorul tau,
sa te ascult
si clipele sa-mi para niste muguri plini,
din care infloresc aievea- vesnicii." :0)
J. Go Tan Go... :)

Aky spunea...

J., esti un mister pe care nu stiu daca il intuiesc corect. Nu stiu a raspunde intrebarii tale. Dar in mine acum e o mare senina, zambitoare si calda cum uitasem ca poate fi.

Ne (re)cunoastem?

Anonim spunea...

:):) wow, I remember the snowballs while I'm walking on the beach :):) nice, nice!
If we know each other??!!:):) It is only with the heart that one can see rightly, what is essential is invisible to the eye...:)
J, windwhisperer !

Aky spunea...

Ok J. Sa jucam cu arme grele. Daca "Microsoft" iti spune ceva, si daca stii atitudinea lui Aky fata de Microsoft, atunci - you're forgiven. Daca nu - interesting.

Zi faina tuturor, dragilor!

Anonim spunea...

:) good day, too !
j.

Aky spunea...

O zi cu 9 milioane de biciclete, zburand usor direct din Beijing.

Anonim spunea...

..cat de departe e China???
:)j.

Aky spunea...

Cuprinzi tot universul cand ai ochii sclipitori si zambetul bleg si larg. China e foarte aproape. Intre un biceps si celalalt de fapt.

Anonim spunea...

....si intre bicepsi , bate o inima mareeee ..cat de mare??? cat China de mare:)
j. take care !