vineri, 29 februarie 2008

Dedicaţiune (abdicare - e abia prima pe ziua de azi).

Eu, Aky, cunoscut şi sub numele de scenă Haky Maky, Plăfărel, (de azi dimineaţă) Fulgerică, Baronul Von Aky, Chicho Frumboli Addict, doborât acum câteva minute de realitate, constrâns cu spatele la zid de evidenţe, declar următoarele:

Cel din cauza căruia blogosfera s-a încărcat cu încă un păduche de blog (al meu),
Cel supranumit, în consecinţă, Corleone (prin funcţie) sau Magnanimul (prin fel de a fi),
Cel al cărui condei e inegalabil, în viaţa reală cât şi în cea virtualicească, pe care-l citesc precum inspir adânc o gură de aer de munte,
Cel pe nedrept denigrat amu vreme cum că ar flirta cu un incipit de chelie,
Cel la al cărui matrimoniu am atentat făr de vină când i-am dat perfuzia cu Monica Belucci,
Cel de care încep să-mi amintesc amu, când primăvara începe să-mi curgă prin venele criogenizate, eu urlând de durerea dezgheţului (dar mormăind în surdină It's Friday, I'm In Love), ea, primăvara, zâmbindu-mi cu miros de frezii şi petale de trandafiri,
Cel care recent a întâmpinat ceva probleme olfactivo-igienice într-un parc de la Păcii,
Cel cu care, în fine, aş împărţi portocalele sângerii de Sicilia pe care pare-se că le voi primi astăzi (din partea unui aşa-zis bluffer, căruia se pare că de fapt îi voi rămâne îndatorat… şi voi plăti, Baroane, cu dobânzi inimaginabile, savurându-mi înfrângerea),

Verbiaj, unicul, irepetabilul, ireparabilul si indubitabilul, este într-adevăr o Mare Figură, astfel încât sunt obligat să-i dedic asta:



M-a făcut k.o. în astă dimineaţă cu un singur cuvânt, mi-a ghicit secretul dintr-o privire, dovedindu-mi că Sherlock Holmes era doar un ageamiu.

Verby Corleone, acceptă umilele-mi mulţumiri, recunoştinţa că m-ai făcut paf, împreună cu urările de zi splendidă. Cred că-ţi plac freziile, aşa că iacătă, în dar de la Aky, pentru matale naşule, şi pentru toate sufletele frumoase, fie ele de dame sau de coconi.

7 comentarii:

verbiaj. spunea...

m-ai lasat fara cuvinte, greu sa-l lasi pe verby fara cuvinte :)) revin.

Unknown spunea...

frumoasa dedicatiune.
Verbi daca ai ramas fara cuvinte iti imprumut eu cateva de la stramosii nostri: manz, varza, viezure, branza.

pantacruel spunea...

dedes, esti un bărzăun ursuz! :)

Aky spunea...

Panta, te spanzur de urechi, cu toti cei 2,5 metri ai tai :). Nu te lua de Dede, care m-a facut sa zambesc la Trestia, si nici de Verby, si nici de Panty.. ca ne batem. Mrrr!

verbiaj. spunea...

am revenit, cum ziceam. strasnica libatie mi-ai facut, fina, sa stie toata lumea ca mi-esti fina de blog, ca ti-am botezat blogul cu minunate culori si ca mi-ai lasat chiar si parola pe mana mea, cu incredere nesfarsita. dedicatie ca asta n-am avut in viata vietilor mele de nas, sa traiasca tot neamu! m-ai facut paf dintr-o smucitura de tastatura. sa tot fiu facut zob in felul asta! ghiulul meu de corleone se simte flatat si straluceste mai abitir ca oricand.

Anonim spunea...

.@ niciodata in jur nu-i nimeni . Dar noi, noi ne-am predat...primaverii !! .....................
" Soare crud in liliac,
Zbor subtire de gandac,
Glasuri mici
De randunici
Viorele si urzici....
Primavara, din ce Rai
Nevisat de pamanteni,
Vii cu mandrul tau alai
Peste cranguri si poieni???
Pogorata pe pamant
In matasuri lungi de vant,
Lasi in urma pe campii,
Galbeni vii
De papadii "
.................
J :) frumoase frezii ! Thx !
' sa vie Bazarca" :):)

Aky spunea...

Verby,

Ma bucur ca-ti placu mica ofranda asezata smerit langa ghiulul cel nasesc. inseamna ca ne-am facut paf reciproc :D, adica si eu pe tine dupa ce m-am ridicat din k.o.ul ce-mi facusi. Cred ca aveai dreptate, "ti-am nasit blogul, ti-am nasit..." :).

J.,
Marturisesc ca am fost facut paf inca o data ieri, inainte de orele 00.00. Portocalele rosii cemi fusesera promise au aterizat in bratele mele uimite si indoruite. Ergo: Aky este dator vandut, moraliceste, si spera sa plateasca mult timp ratele.

Poezia matale e faina ca toate comentariile ce lasi pe aci.. Papadii?!! Ah ce pohta mi-i de o salata de papadie!

Zi splendida sa aveti, boierilor, sa va iubiti si alintati doamnele si sa le saditi pe chip zambet dupa zambet.