joi, 6 martie 2008

Drogat

Sunt drogat. Mi-a ameţit sângele şi mi s-a răzvrătit carnea. Ce a rămas din Aky după trecerea Regelui Perşilor a fost izbit de un perete moale şi i s-a înfipt branula cu opiu în venă. La câte doze de freamăt în stare pură rezistă o aortă ?

Două din cuplurile care mă fac să mă întreb cu ce pitpalacii lui Darius se hrănesc ăştia, sau ce aer respiră. Arce şi Montes, care vor veni aici la începutul lui aprilie, şi maestrul lor, splendidul golan Chicho (după a cărui atingere la un seminar, în Parisul verii trecute, nu am făcut duş o lună.)

Începând cu minutul 1, secunda 20, mi se retrezeşte pofta de (asemenea) amoruri de grup.





Arce-Montes y Frumboli-Sepulveda, Costa Concordia

2 comentarii:

Anonim spunea...

interesanta alegere:)din pacate insa nu prea se gasesc video de calitate din astfel de festivaluri sau concursuri

Aky spunea...

Parte din fenomenul tango sau doar interesata de el? :) Salve.

Personal am de la Festivalul Tangocamp din Grecia :) daca te intereseaza.
Si hai pe la La Scena, vinerea, dupa 8 jumi.