luni, 24 martie 2008

Înflorind

M-am îndrăgostit. Din nou. De copacii cu minuni alb-rozalii înflorite pe ramuri, aromind adânc până la inimă, până la pânza freatică de zâmbet-de-fericire, ridicându-mi colţurile buzelor precum rufele la uscat în bătaia soarelui.

Mi-au dat şi mie bobocii, au pocnit cu sunet de sevă curgând vesel ca un râs de fată îndrăgostită înspre soare. Am întins rămurele şi muguri verzi înspre Soare întru îmbrăţişare, recunoscător pentru faptul de a fi fost făcut şah mat.

Brusc şi lin, dezarmant şi compleşitor, recunoscător pentru înfrângere.

Iar asta în timp ce privream astăzi doi oameni. Care se iubesc. Şedeam lângă ei, privindu-i de-aproape cu tot dragul dintre coaste, învăluindu-i cu rugă de lumină, şi deodată l-am văzut. În timp ce o privea, ca pe cea mai frumoasă dimineaţă a lumilor. Nu poţi, îi spunea el, să înţelegi cât de mult iubeşti pe cineva până în clipa în care vezi omul drag în suferinţă şi realizezi că ai da orice din tine ca să îl faci bine.

Mi-au crescut instantaneu boboci în vârfurile urechilor şi pe nas.

9 comentarii:

Florentina spunea...

Si mie mi-au crescut boboci citind :) multumesc, aky, ca m-ai imprimavarat :)

Aky spunea...

Ciao Florentina! Chiar cugetam la tine recent, si la .. Barbatul Nostru, ca sa zic asa, Joaquin :).

Cu drag. Eu multumesc persoanei pe care am auzit-o spunand cele ce ai citit.

greenfield spunea...

Am scris si eu despre copacii infloriti, in ultimele doua saptamani, am tot scris si m-am minunat. Cred ca i-am facut pe multi sa ma urasca. Am constatat ca oamenii nu prea suporta sa vorbesti despre frumos. Eu am fost aspru pedepsita pe WebBlog in ultimele trei luni, deoarece iubesc frumosul din jurul meu. Dar asta e. Acum constat, ca dupa vantul de azi-noapte copacii din fata geamului meu si-au pierdut din podoaba de duminica.

Florentina spunea...

"Barbatul Nostru":))) Mor de ras :)

Aky spunea...

Pai gresesc cu ceva, Florentina dear? ;). Verby e de vina. Da-i-ar Domnul sanatate.

Greenfield,

Bine ai venit. Chiar intorc capul pe strada dupa copaci infloriti, si dau din coada tare vesela :). Asta cu oamenii care nu suporta sa le vorbesti de frumos, de bucurie, de seninatate, pe care ii indemni la calm si blandete - aprob. Toata treaba e sa nu ii lasi sa te tulbure.

Nica nu si-a pierdut din frumusete de ieri. Ia uita-te pe geam :).

Ferdinand spunea...

Aky, suflet sarman! La cat romantism te supune primavara asta...ma si mir cand mai ai vreme pentru sex.

pantacruel spunea...

ca niste negi sau ca cerceii? :)

Aky spunea...

Ferdinand,
Un Cineva, cunoscut tie de la FEstival, a ras in hohote la replica ta. Intre maraielile mele.

Panta-Care-Sufli-Nasul-In-Poezia-Mea.
Ca niste nestemate, ca niste boboci de flori... sa vezi ce te alerg!

Ferdinand spunea...

Paciencia
http://www.youtube.com/watch?v=YKuSty0nX9k