luni, 17 martie 2008

In the mood. For War.

Gata. Am reascultat o piesă a lui 50 Cent şi am decis. Mă fac rău.

Cineva (persoană publică pentru a cărei carne fragedă, ruptă cu dinţii, voi face cât de curând o pauză din post) mi-a fâlfâit zâmbind mânuşa peste nas cum că să mă fac mai rău, mai cu sânge în instalaţie. Iar asta azi, într-o după-amiază când deja aveam o stare câinoasă (graţie şefului meu, pentru început.. ceapa ei de treabă). Aceeaşi persoană care recent m-a cules de pe jos cu observaţia "of ce maimuţă eşti" când, după un planaj artistic, dar nereuşit din pdv tehnic, peste covor, am aterizat pe coadă pe parchetul din spatele unei uşi.

Aşadar, Aky se va face bad. Bad to the bone. Mic şi rău.



Dacă Duşmanul de Clasă nu va avea curajul unei confruntări bărbăteşti chiar n acest loc, Weasel cel blând va deveni un Weasel prestator de War Dance (deşi nu e chiar ce trebe, dar mă rog).

2 comentarii:

Anonim spunea...

lol, "mic si rau".... nu bea laptic' si face pipi pe covor":):) frumos CV!!
j.

Aky spunea...

Alo, ce faci stimabile vizitator, de dai cu dushmanul de clasa?! Mno stati voi, daca nu fac eu lovitura de stat...