miercuri, 2 ianuarie 2008

Alb

Bing Crosby, “I’m dreaming of a white Christmas”

Bahia Blanca (Chicho Frumboli, Lucia Mazer)


Emeric Imre, “Nebun de alb”

Scorpions, “White Dove”

Iris, “O iubire albă”


Luciano Pavarotti - "L'alba separa.."


Alexandru Arşinel, „La căsuţa albă”

Fondo Flamenco, „Mi estrella blanca”

Demis Roussos, “White sails”

Tudor Gheorghe, “Albă iarnă dunăreană”

Iris, “Mătase albă”

Margareta Pâslaru, „Harap Alb”

*.. şi povestea lui Harap-Alb


Daniel Iancu, „Albă ca Zăpada”

9 comentarii:

trestie spunea...

multumesc, albule...

Aky spunea...

Cu drag, "V." :). Va urma.

pantacruel spunea...

aky!
iesi de sub nameti, aky!
atat alb si atatea muzici la inceput de an...
eu ce as mai putea zice?
astept si alte culori :)

Unknown spunea...

A viscolit cu melodii pe blogul tau. Cu toate acestea este destul de cald si placut.Daca vrei sa faci o micuta partie sa ma anunti, vin imediat cu lopata.

Aky spunea...

Panta-Patura-De-Lana-Cu-Model-In-Carouri-Rosu-Si-Verde (de iarna, asa).. vor urma si alte modele, culori.. Intotdeauna cu un vin rosu, un ceai aromat sau ce alta licoare doreste publicul boieresc.

Dedes, draga Domnule, sa traiesti, sa-nfloresti, si sa faci mici riduri de ras si voie buna in jurul ochilor, asa fac oamenii buni, care zambesc mult.

Splendid peisajul azi! Ma bucur daca te simti bine chez moi.. hai incoa cu lopata, da numa cat sa facem partie pentru dat cu sania (ne trage Verby, sper, are muschi suficienti), cu fundul sau cu patinele. Te bagi? :) Iar fetita ta poate face un omulet de zapada - aduc morcovul!

greenfield spunea...

Bine te-am gasit, inconjurat(a) de prieteni. Recunosc, in afara de nick, nu mai stiu nimic. Hai ca am facut si rima. Muzica din belsug, frumos. O iarna frumoasa, in continuare.

Aky spunea...

Multumesc asemenea, Camp Verde. Uite ca Domnul ne da si zapada splendida, asa cum am tot cerut unii si altii.
Blogurile tin de virtual si identitati mai mult sau mai putin ascunse, dar uneori cred ca poti intrevedea prin ele trasaturi de chip interior care conteaza.

Garfield spunea...

:))) prima melodie mi-a placut mult.... si chiar mi-era dor sa o ascult

Aky spunea...

Ma bucur, boierule imblanit si mustacios :). Speram cumva sa te atraga si a doua..asa, fara motiv.. aparent :).