sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Lumină



(Capturată de Aky pe 01.01.08, în jurul orei 08:30.)

21 de comentarii:

trestie spunea...

lumina lina... din intuneric.

Aky spunea...

Un inger intarziase la adunarea de dimineata si a scurtat-o pe la mine..

Unknown spunea...

Lumina vine de la rasarit. Tu unde ai rasaritul, in stanga sau in dreapta?

Aky spunea...

Ferestrele palatului akyean, aflat pe cel mai inalt punct din acest oras, dau inspre Rasarit. Acuma, ingerila cel grabit din imagine, capturat sub forma razei de lumina, cred ca se grabea spre casa, directia e buna.

Aky spunea...

Rasaritul meu e acolo de unde-mi vine Lumina, de orice fel ar fi ea.

Unknown spunea...

Cu rasaritul m-ai lamurit. De apus parca nu indraznesc sa deschid discutia.

Aky spunea...

Apusul e momentul in care incepe o alta inflorire, tare draga mie. Noaptea.
Si apoi - "daca plangi pentru ca a disparut soarele, lacrimile te vor impiedica sa vezi lumina stelelor." (Rabindranath Tagore)

Anonim spunea...

Poza e facuta prin geam?

Aky spunea...

Nu, scosesem o mana inghetata pe geam.

Bunvenit Bonetule, oricine ai fi.

Anonim spunea...

Nu inteleg de unde e reflexia.
Presupun ca n-ai umblat la timpul de expunere.

Garfield spunea...

eu stiu ce este... e videanu care vine din dubai sa deszapezeasca urbea... si vine repede...

:))

Aky spunea...

Stimate Binetu (un fel de Winnetou? Sau poate un "bine tu!"..), e clar ca nu ma stii personal :) altfel realizai ca n-am habar de timp de expunere si alte asemenea. Credeam ca e o masina in goana calului, dar e cam ciudat intr-adevar. Iar memoria nu ma ajuta, sa imi amitnesc ce am pozat cu mana afara pe geam - eram totusi dupa ore multe de dans. Asa incat - raman la ideea cu ingerila care se grabea.

Garfield, nu mai mustaci pe acolo, ca Videanu, din cate imi amintesc, era ooofff-ul Doameni Yume, nu al matale :D

Anonim spunea...

Masina nu poate fi, din 2 motive:
1) probabil aparatul era pus pe automat, ca atare ar fi prins masina.
2) dâra de lumina e "deasupra" restului fotografiei. Daca observi, trece peste semnul de pe marginea soselei; cea dinspre geamul tau.

Cel mai pobabil e o reflectie din geam.

Cealalta varianta ce mi-o mai pot imagina (varianta cea mai plauzibila :) ) vizeaza ingerul care dadea tarcoale palatului achiian.

Aky spunea...

Nu trage dom' Binetu, sunt eu Aky-Lascarica! Stimate, ma umilesti..cred ca ai dreptate, n-o fi masina. Garantez insa ca nu e reflectie din geam pentru ca iesisem cu juma de tors afara pe fereastra ca sa fac pozele.

Nu stiu de unde ai aparut Domnia ta aici, dar esti binevenit si multumesc pentru cea de-a doua ipoteza. Poate era un pui de inger in plimbare prin jurul bordeiului akyean. Sau poate era unul din cei trimiti de aky spre oamenii dragi, sa le vegheze primul somn in noul an.

Anonim spunea...

Gata! :)

Cred că ştiu!
Ai cumva neon în încăperea în care erai când ai făcut poza?

Aky spunea...

Era lumina stinsa in camera :)

(Urmeaza cumva BineTzutzea?)

Anonim spunea...

Bineţu'

Am vrut sa scriu Bineţu'. Dar am gresit. Eram grabit sa-mi destainui 'descoperirea'.
Acuma ca mi-ai demontat-o (descoperirea) tot ce mai pot presupune e faptul ca , poate, vecinii tai au neon.

Iar cealalta varianta ce mi-o mai pot imagina (varianta cea mai plauzibila :) ) vizeaza ingerul care dadea tarcoale palatului achiian.

Aky spunea...

Domnule kind-of-Winnetou :), neonul nu e o explicatie, era ora 08.30 pe 01.01. Raman la ideea cu ingerul..

Chiar, sa fii inger inseamna sa ai job fara concediu..

Anonim spunea...

Eu cred ca sa fii inger inseamna sa combini placutul tau cu utilul si placutul altora.
(al celor care-or considera ca le e de folos placutul tau)

Anonim spunea...

Raspunsul:
Exista o bara in exterirul geamului.
Se vede ca e luminata de aproape cu blitzul.

Se observa si ca spre varf nu e asa luminata. Probabil din cauza unei pete de rugina pusa acolo de vreun inger ce dadea tarcoale palatului achiian. Un inger care nu a vrut sa avem noi prea multe batai de cap.
Ai putea sa il saluti cu prima ocazie din partea noastra si sa ii spui ca ii multumim.:D
Sa mai vina!

Aky spunea...

Il salut :) daca il mai prind pe aici.