joi, 17 ianuarie 2008

Fereastra dintre


Praga



Ghent



Bruge

6 comentarii:

Unknown spunea...

Pai si Bucurestiul?
Asteptam.

Aky spunea...

Cu Bucurestiul am alt plan. Si veti fi partasi, boieri dragi.Va trebui sa recunoasteti. Numa sa ma repun pe picioare si trec la treaba.

piatra fara nume spunea...

mai repede atunci, ca ii virusezi si pe testosi, si sa vezi ce ma supar!

ferestrele astea m-au aruncat intr-un butoi de melancolie. s-ar putea sa ametesc putin.

Anonim spunea...

La facon de donner vaut mieux que ce qu'on donne.. frumos !!!
m-am temut c-o sa vad... "ochii din Sibiu" care te iscodesc mai ceva decat Mona Lisa...brrr
Oricum frumoase ferestre...mie imi plac ferestrele din Nemtia:) sprijinite pe muscate , la fiece casa:)
j.
ps ..astept provincia :)

Aky spunea...

Soptitorule de Vant, ma intrigi. Si vorbesti exact pe sufletul meu la ceas de noapte, noaptea cea mai draga mie. Da, cred ca conteaza mai mult CUM-ul decat CE-ul.

Imi plac @ochii@ din Sibiu :) dar trebuie sa fie chiar vorbitoare-catre-suflet imaginea ca sa ma prinda. Hai arata-mi o fereastra din Nemtia, te rog :)

PeSe Daca spun ca mi-am dorit mereu sa ma fi nascut in Maramu sau Ardeal.. ma inscriu la "provincie"?

In ultima postare de azi sper sa se gaseasca ceva muzici si pe gustul dumitale, asa ca te rog fa o vizita.

Anonim spunea...

:) Multumesc !!!
gandul imi flutura ca pletele negre de nomad si rasuna ca salbele tigancilor !! :)
Vineri , concert :) negresit , Vin....eri !!
j.