marți, 1 ianuarie 2008

La multă bucurie!







Să se nască şi să crească anul cu sănătate în trup şi suflet, cu pace din cea vestită de înger şi multă, multă putere de iubire, de înţelegere, de vedere bună - a lucrurilor celor adevărate şi frumoase, care rămân.

Să fim regi..


(Marcel Iureş, "Ca să fii rege..")

Să ne dorim lucrurile cele importante şi atât de simple..

Mă rog
(Mihai Beniuc)

Mă rog la floarea de cireş,
Mă rog la frunza de măceş,
Mă rog la spicul grâului:
Dă-i omului tot ce-i frumos.
Dă-i gânguritul cel duios
Al porumbeilor pe ram,
Dă-i boare de parfum prin geam;
Dă-i dorul de-a umbla prin munţi,
Cu zori şi cu zăpezi pe frunţi,
Cu flori pe cărărui, pe stânci,
Cu vulturi peste râpi adânci;
Dă-i pâinea albă lângă vin
Şi peste casă cer senin
Şi frate bun şi bun vecin
Şi somnul noaptea fără chin;
Dă-i chipul din izvor curat
În care şi-a astâmpărat
Şi setea şi obrazul cald
În drumul lui către înalt.

Mă rog la toate câte sunt
Să fie bine pe pământ.


Să avem gânduri bune..



Să credem în miracole, şi în puterea lor de a lăsa urme..



("Joyuex Noel", un film pe care vi-l recomand din suflet acum, şi nu numai)

Şi să ne bucurăm şi să râdem, căci asta este gimnastica spiritului..



La multe lucruri bune şi suflete frumoase! Aşa, anul va fi cu siguranţă Bun ca pâinea caldă.

P.S. O "creature" cu adevărat faină.. o spune însuşi maestrul :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

Un an frumos, atat virtual cat si real!

Aky spunea...

Aiai, cata rapiditate.. asa sa fie, pentru toti, si cei simpatici, si cei ursuzi :).