sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Cântecul Nopţii (1)

Pentru o nouă şi dragă rudă "coincidenţială"

Tarantella napoletana (cu bătaie spre un anume film)

Pentru o persoană faină şi burzuluită de ale lumii nedreptăţi judiciale

Ricardo Fogli, "Per Lucia"

Pentru un zăpăcitus magnanimus, care a văzut amu câteva zile filmul "Capote"

Estrella Morente, "Volver"

Pentru un ucenic la popota regimentului

Genesis, "Hold on my heart"

Pentru o posesoare-visătoare de motan zgubilitic

Radiohead, "Winter wonderland"

Pentru un mare dregător paharnic, angajat voluntar pe post de căluţ pentru mici domniţe

Sandra Luna, "Me llaman Luna"

Pentru un Padyşah oltenesc

Taraf de Haidouks, "Geamparale"


Pentru totţi ceilalţi oaspeţi dragi presăraţi prin sufletul şi bătătura de ametyst

..ceva de limpezire

Adiemus

..ceva ghiduş

Corina Chiriac, "Inima ta"

..şi ceva de început noaptea

Katie Melua, "My aphrodisiac is you"

P.S. Kolonele, am răspuns cu drag invitaţiei. Cum spuneam, poate instaurăm o tradiţie. Muzicile de weekend, de la boieri pentru boieri.

P.P.S. Pentru îmblânzirea Celui nesurprinzător de Ursuz

Dead Can Dance, "Frontier"

8 comentarii:

Anonim spunea...

Yes, yes, yes... Genesis. Yeah!

Apreciez promptitudinea si seriozitatea selectiei. Ma inclin, cu respect si admiratie!

Nu am nimic de obiectat la ideea cu muzicile de vineri! Ma voi supune. :)

Hold on my heart e una din piesele mele preferate. Inspiratie se numeste asta!

Aky spunea...

Da Refresh Kolonele, uitasem o dedicatie.

Supune-te, fii docil. Si totodata fa instructie cu cei nesubordonati. Eu ma voi supune cu drag.

Inteleg ca te-am nimerit si cu trupa, si cu piesa? Of, copilul Mamei Omida ce sunt..
(Inspiratiile stii de unde vin.)

piatra fara nume spunea...

pe mine m-ai lovit, de-a dreptu,
si per lucia e frumoasa frumoasa.

Aky spunea...

Lovite-ar numa aripi de inger peste obraz, pica-ti-ar butoaie cu noroc pe cap si cadea-ti-ar in poala trifoi cu patru foi, Yume.

(Ma bucur tare).

Anonim spunea...

ccccccccccccccc!!!!
buna dimineata, buna dimineata , buna , buna sa-ti fie !:)
" ma voi face departare, ca sa-ti incap in ochi...":)
"Gotan project" vuelvo al sur l-ai uitat??? :)
zi buna! oaspeti distinsi !!
j

Aky spunea...

cccc... antec? :)
Vesel nevoie mare, boierule.. da ce lovesti sub centura cu Gotan Projectul dumitale? Ce, ascult eu asa ceva?!?!

Unknown spunea...

mersi pentru melodie. Aturbanical este numele meu de cal supus domnitelor.

pantacruel spunea...

si eu, si eu :)
ai eu iti multumesc aky,
pentru... nea almodovar.