marți, 8 ianuarie 2008

Gagică-mea, în tinereţe

12 comentarii:

Anonim spunea...

Nu pot sa cred!
Probabil ca a fost iubire mare daca ti-a dat poza.
Are ruj cu urme de buze pe spate?:)
--
Poate ca trebuia sa apara la 'Personalitati'.

Unknown spunea...

Frumoasa fata. Banuiesc ca acum e si mai si. Nu-i asa Aky?

Aky spunea...

*Binetzu

La Personalitati apar alt gen de vedete. Iubire mare, intr-adevar. Dar cu nabadai.

*Dedes

Mare dregator, era frumusica fata candva; amu nu prea mai stiu, vorbim zilnic dar nu am mai vazut-o de vreo 23 de ani :).

Muma-mea mereu imi scoate ochii "ce dulceata era fetita aia" si ce poama acra sunt io, si ca ii placea mai tare de ea decat de mine. Auzi matale.. in loc sa zica "cine nu are un aky, sa-si cumpere".

Anonim spunea...

Ai starnit curiozitatea.

Arata o poza mai recenta cu frumusica!

Anonim spunea...

Sa-ti traiasca! ;)

Aky spunea...

Multumesc Kolonele, si a dumitale asemenea. Desi nu stiu daca e a mea au ba. Cine stie ce nabab o fi dat 15 camile pe ea si i s-a oferit drept sclav.

Poze recente nu pot oferi, intrucat persoana nu masoara decat 89-59-89.

pantacruel spunea...

da' testosele?
unde erau testoasele?

Aky spunea...

Dom'le, testoasele is ale mele, is parinte unci crescator,nu le aveam pe vremea cand era gagica asta in forma in care o vezi matale in poza.

Carcotas esti Panty, iti da omu o gagica cu fusta mini si zulufi, si matale tot nu-ti convine :)

Anonim spunea...

Sa -ti traiasca ! ! !cute baby..
..."de parca iarba verde ar inflori
iar florile s-ar ierbi ." :)
j.

Aky spunea...

Jjj... sunetul soaptei vantului? :)

Asta iti inspira pustoaica? ei bine - contraatac. "Gand 6"

Paul Dimulescu spunea...

Iacata ca ma prezint si eu, purtindu-mi bluza verde pentru prima oara la cea adunare de onorate feţe pre care am gasit-o deja asezata la masa...

Da, dom'ne, domnisoara din imagine are trasaturi de codana farmazoana, chiar si la varsta aceea... Sunt convins ca ghindocii de baieti stateau toti roata in jurul ei, cu jucariile spre ea intinse in pauzele orelor, la gradinita.

Ce daca? Avea un ursulet. Si-n buzunarul de la rochita un Ferdinand in crestere.. :)

Aky spunea...

Capitan de plai Paddy, te asteptam, ti-am pastrat locul cald cu o buiota.

Codana farmazoana zici? Hm.. trebe sa am o discutie cu ea, inseamna. Si cu dumneata, dupa a opta carafa de vin, sa-mi zici detalii picante despre furorile piştulicii mele :).

Ursuletu (mi-a spus gagica-mea) a slujit-o ani la rand, sfarsind eroic in boticul celui de-al doilea catel al coconitei.