miercuri, 9 ianuarie 2008

Gagică-mea updated



Regret să vă dezamagesc. S-a vopsit blondă.

11 comentarii:

Alex spunea...

deci am citti cam tot ce ai scris, o sa las un singur comentariu aici , cam pentru tot : acum te-am gasit, adik acum te citesc pentru prima oara si e ok, cred ca e ceva interesant in felul in care scrii ... e altfel si asta nu poate decat s ama bucure.. o sa imi umple din goluri ;)
Ciao aky si mai vorbim ! Buna dimineata !

PS: la ultimul articol, nu t epot ajuta, nu cunosc "boala" de care suferi ;) dar trebuie sa fie vreun tratament ;)

Aky spunea...

Uau, buna Alex. Ma bucur de vizita si multumesc fain pentru vorbe. E un locsor de daruit lucruri pentru oamenii frumosi cunoscuti sau inca nu. Daca iti povoaca macar un zambet, vorba ceea, plesneste un drac, si tot e bine.

Poti perinda pe unde poftesti. Singura regula este: fara observatii discriminatoare la adresa testoaselor sau a godacilor! :)

Afectiunea este popular cunoscuta si sub numele de "C.P.S.A." (Cu Pluta in Stare Avansata)

Alex spunea...

pai merci mult de gazduire atunci , o sa mai trec pe aici, sper macar ... zilnic :)

Aky spunea...

Pai masa e incarcata, doar Aky face cursuri de bucatarie, si mai face si de masaj, pentru doritori.

Ferdinand spunea...

Hm...Nu prea seamana.

Aky spunea...

Da, stiu. Si-a pus lentile de alta culoare. In rest, rochia mai exista. E la mine in dulap, mi-a donat-o.

Ferdinand spunea...

Hmm, din nou hmm.
Pare destul de riscant daca vei ajunge te amagesti asa...

alexedi spunea...

doamne.


( iata si primul meu comment :)) )

Aky spunea...

Bun venit cocoane Alexedi.
Fain costum, asa ziceam si eu.

Anonim spunea...

lol... ' si uite asa cresteau unii intr-o zi cati altii intr-un an "..
nice dress :)
j.

Anonim spunea...

Multumesc :). Asa mi-a spus si Banderas cand ne-am intalnit la receptie.