sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Câtă vreme e timp

Un bluff al Cuiva (care are promis de la mine un refec în bunul stil akyean, plus o săpuneală în public) cum că un alt Cineva a păţit o dandana şi are o mână ruptă m-a introdus cu degetele în priză. Nu doar pentru că am acum fobie faţă de ideea de membru rupt (altcineva drag mie chiar a păţit-o recent), faţă de o suferinţă despre care te fulgeră vestea când te aştepţi mai puţin.

Păţania, dincolo de telefonul fără fir pe care l-a generat (pentru care păţiţii sper să mă ierte), mi-a adus din nou aminte să-mi amintesc. Ia-te prin surprindere uneori şi gândeşte-te cum ar fi viaţa ta cu lipsa acelei sau celeilalte persoane la care ţii, în vreo formă sau alta de rudenie, amiciţie, iubire, prietenie. Când furia îţi aruncă vorbe grele pe limbă, când eşti supărat şi dezamăgit, când te-ai obişnuit cu prezenţa ei/lui zi de zi, ba chiar te sâcâie uneori, când te bucuri de compania sa şi ţi se pare că ţi se cuvine, că e ceva normal - gândeşte o clipă realitatea fără acea persoană.

Exerciţiu dur, dar din fericire încă reversibil. Şi una din cele mai importante lecţii, poate.

19 comentarii:

pantacruel spunea...

akyduta,
crezi ca e posibil sa fi fost eu cel care a declansat acest mic tsunami? :)))
ma refer si la bluff si la patanie si la... micuta matale perlutza (post)?
sper ca nu! :)

Aky spunea...

Mrrrr...

Unknown spunea...

Dar "Jumatatea buna a lui Aky" ce zice?

Aky spunea...

Zice: "Ajunge daca-l crestezi pe Panta, il sarezi si-l atarni cu capul in jos, nu mai trebe sa-l ungi si cu miere si sa pui furnici pe el, sau sa il legi de calorifer, la doi metri de cana cu apa si coltul de paine."

Inca deliberez.

pantacruel spunea...

aky.
iti dau eu o sugestie.
ceva care sa-l doara mai tare pe panta asta,
ca il cunosc bine...

il pui pe bietul om,
inca tinerel,
sa numere toate caracterele pe care le scrie pe blog
aky
intr-o an bisect
si la fiecare 10 milioane de cuvinte il lasi sa bea o cana de apa rece de la chiuveta.
una singura si contracronometru. la mancare sau somn nici sa nu se gandeasca.
pe la 80 de ani,
daca o mai trai, nefericitul,
ghninionistul,
il lasi sa se mai uite si la un meci de fotbal (numai o singura repriza),
si numai daca o juca Romania vreo finala ceva...

Aky spunea...

Vrei sa-mi dau auto-bann de pe propriul blog?

Apa de la robinet costa, domnule.

Unknown spunea...

Ma bucur ca ati reusit sa va imprieteniti.

Aky spunea...

Tom si Jerry erau prieteni, domnule?

pantacruel spunea...

aky, eu am glumit,
nu te lua dupa batranul dedes. asta vrea sa ne vada certati:))

am glumit cand am zis 80 de ani. sper sa traiesc pana la 90, macar. sa termin de citit tot ce vei scrie anul asta :)

Aky spunea...

Domnule PanTom (Jerry sunt eu, desigur), Dedes nu cred ca e batran. Poate doar intelept, asa ca vezi ce spui.

Bine, facem pace. Iti trimit listele de conditii, organizate in cutii in ordine alfabetica.

pantacruel spunea...

deci cu dumneata, aky, nu imi ajunge o viata!
mi-ai mai gasit ceva de mesterit (citit) :)

ma tem ca mai degraba ai ceva din pluto,
decat din jerry.
si o farama din candoarea lui berlioz,
'pianista' din 'aritocats'.

era sa zic ceva si de gopo, dar ala este verbiaj 100%! :)
espre dede numai de bine. ca nu vreau sa va inhaitati
impotriva mea :)

Aky spunea...

Il asteptam atunci pe domnul Verbiaj sa spuna daca-i asa ori ba!

pantacruel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Puteai sa-l bagi in sperieti pe bietul om. Mare atentie pe viitor!

Aky spunea...

Panta. Dragule. Bist ein kommunistischer Ferkel und werde dich zehn Minuten lang aus ganzem Herzen hassen.
(e de bine)

Dl. cadru al armatei, ati inteles, sper, ca am fost o victima prinsa la mijloc. Din fericire singura victima. Sper ca domnul care a cheltuit niste centi international sa ma scuze.

Aky spunea...

Uai Panta, te-am cenzurat :))! Ce mic si rau sunt.

Hai, ca sa nu te superi, si pentru ca tot te-am facut comunist (printre altele), ia de-aici o muzichie faina:

http://www.trilulilu.ro/vilyaarda/390f914570f01c

pantacruel spunea...

nu am nevoie aky.
pai nu te-am ascultat destul azi
basca am mai si citit o parte insemnata din ce ai scris...?
mai imi pui si muzica acum? :)))

pantacruel spunea...

am ascultat-o aky :)

dar de ce nu ai zis ca e un cor rusesc?
asta e cu totul si cu totul altceva...:)
merci mult.

Aky spunea...

Bond. Aky Bond. Ma bucur daca ti-a placut.